I forrige innlegg skrev jeg om rensing av dieseltanken, og i dette innlegget skal vi avslutte dieselkapittelet og starte et nytt! Båten blir stadig bedre! Related Images:
Stikkord:dieseltank
Det skjer noe …
Den siste uken har båten ligget i Fredrikstad etter at jeg kom tilbake fra en liten svipptur til Strömstad. Og selv om den uka ikke har vært direkte produktiv, så er ting på gang! Related Images:
