En ny førjulstradisjon?

Tilbake etter en særs vellykket båttur over til Sverige, lurer jeg litt på om jeg nettopp har vært med på å skape en ny førjulstradisjon for meg selv? For turen over kjølen – på egen kjøl – ga så absolutt mersmak! Og til neste år vil det bli enda bedre! Related Images: